flow-image
Genesys

5 sätt för medelstora företag att uppnå större rörlighet med ett kontaktcenter i molnet

Detta material presenteras av Genesys

pattern

De flesta företag gör allt de kan för att tjäna sina kunder på bästa möjliga sätt, och kan de inte det tvingas de på nytt utvärdera sina kontaktcenter för att förbättra sina kunders upplevelser. 92% av företag ser faktiskt kundupplevelser som en av de sina största prioriteringar.

Konsten att erbjuda överlägsen kundservice väger om möjligt ännu tyngre på medelstora företags axlar; de är den hälsosammaste sektorn och ansvarar för nästan hälften av världens sysselsättningstillväxt. Skillnaden mellan framgång och misslyckande beror ofta på om de kan erbjuda en överlägsen kundtjänstupplevelse eller inte.

Ladda ner den här informativa rapporten för att lära dig mer!

pattern

Relaterade kategorier
Data center, Big Data, Databaser, Brandvägg, VPN, Infrastrukturhantering, Data center, Server, Lagring, SDDC, Virtualisering, Molntjänster, IT-hantering, Big Data, Business Intelligence (BI), Datalagring, BYOD, Konsumentanpassning av IT, Molntjänster, Övernstämmelse, Innehållshanteringssystem (CMS), Datahantering, Resursplanering (ERP), Finans & Finanshantering, Infrastrukturhantering, Data center, Servicenivåhantering, Företagsprocessledning (BPM), Virtualisering, Servicehantering, Projekthantering, Samarbete

 

box-icon-download

FYLL I NEDAN FÖR GRATIS NEDLADDNING

Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy.

 Genom att skicka in formuläret bekräftar du att du är 18 år eller äldre och du godkänner att filens innehavare kan kontakta dig via e-post eller telefon i marknadsföringssyfte. Du kan skriva ut dig när som helst. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.comPlease agree to the conditions

Ladda ned nu