flow-image
Lexmark

Del 2: Imperativ tillväxt Fokuserar På Verksamhetens Bästa Service Arbetare

Detta material presenteras av Lexmark

pattern

Förutom att bättre kund-erfarenheter är prioriterad för hälften av alla företag, tror de flesta företag att Point of Service arbetare kan vara mer effektiva med bättre support. Förbättrad point-of-service support skapar en konkurrenskraftig fördel till kreativitet och innovation. Med undersökningsresultaten från 159 globala IT och affärs beslutsfattare, tillhandahåller detta Forrester whitepaper från Lexmark rekommendationer för att skapa bättre support för dina Point Of Service (POS) Arbetare.

pattern

Relaterade kategorier
Hårdvara, Mobila enheter, BYOD, Server, Lagring, Nätverkshårdvara, Datalagring, Data center, Bladservrar, Lagringsnät (SAN)

 

box-icon-download

FYLL I NEDAN FÖR GRATIS NEDLADDNING

Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy.

 Genom att skicka in formuläret bekräftar du att du är 18 år eller äldre och du godkänner att filens innehavare kan kontakta dig via e-post eller telefon i marknadsföringssyfte. Du kan skriva ut dig när som helst. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.comPlease agree to the conditions

Ladda ned nu