

Topp-Sätten till att Optimera Ditt Kontaktcenter
Detta material presenteras av Cisco
Att öka kunderfarenheten till att stärka lojalitet är ett topp mål för globala varumärken. Och eftersom kontaktcenters typiskt är en-gång-per-årtione investering, är insatserna höga. Begå fel val, och riskera att förlora kunder och varumärkeskapital.
Detta papper beskriver vad man ska göra (och inte) vid omformning av ditt kontaktcenter...
Nätverk, LAN / WAN, Mobila nätverk, Verktyg för nätverskhantering, Nätverkssäkerhet, Telekommunikation, IP-telefoni (VOIP), 802.11, Röst- och dataintegrering, Trådlösa nätverk, Wi-Fi, Trådlös infrastruktur, Bandbreddshantering, Nätverksövervakning, Microsoft Office/365, Operativsystem, Programvara för E-postarkivering, Molnmjukvara

FYLL I NEDAN FÖR GRATIS NEDLADDNING
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
Genom att skicka in formuläret bekräftar du att du är 18 år eller äldre och du godkänner att Cisco kan kontakta dig via e-post eller telefon i marknadsföringssyfte. Du kan skriva ut dig när som helst. Cisco hemsidor och kommunikation omfattas av egna sekretessregler.
Ladda ned nu