flow-image
Cisco

Topp-Sätten till att Optimera Ditt Kontaktcenter

Detta material presenteras av Cisco

pattern

Att öka kunderfarenheten till att stärka lojalitet är ett topp mål för globala varumärken. Och eftersom kontaktcenters typiskt är en-gång-per-årtione investering, är insatserna höga. Begå fel val, och riskera att förlora kunder och varumärkeskapital. 

Detta papper beskriver vad man ska göra (och inte) vid omformning av ditt kontaktcenter...

pattern

Relaterade kategorier
Nätverk, LAN / WAN, Mobila nätverk, Verktyg för nätverskhantering, Nätverkssäkerhet, Telekommunikation, IP-telefoni (VOIP), 802.11, Röst- och dataintegrering, Trådlösa nätverk, Wi-Fi, Trådlös infrastruktur, Bandbreddshantering, Nätverksövervakning, Microsoft Office/365, Operativsystem, Programvara för E-postarkivering, Molnmjukvara

 

box-icon-download

FYLL I NEDAN FÖR GRATIS NEDLADDNING

Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.

 Genom att skicka in formuläret bekräftar du att du är 18 år eller äldre och du godkänner att Cisco kan kontakta dig via e-post eller telefon i marknadsföringssyfte. Du kan skriva ut dig när som helst. Cisco hemsidor och kommunikation omfattas av egna sekretessregler.Please agree to the conditions

Ladda ned nu